مراسم سوگواری شهادت امام جواد (ع) مجازی برگزار می شود 

مراسم سوگواری شهادت امام جواد (ع) مجازی برگزار می شود 

تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۴۰۰
محبوبه جبالبارزی گفت: با توجه به شرایط کرونایی مراسم سوگواری این امام همام به صورت مجازی برگزار می شود و عاشقان آن حضرت می توانند به صورت مجازی در این مراسم شرکت کنند.

«محبوبه جبالبارزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت امام جواد (ع)، گفت: با توجه به شرایط کرونایی مراسم سوگواری این امام همام به صورت مجازی برگزار می شود و عاشقان آن حضرت می توانند به صورت مجازی در این مراسم شرکت کنند.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد افزود: از برنامه های این مراسم، سخنرانی در باب فضائل و کرامات امام جواد (ع)، مداحی و توسل به آن حضرت برای نابودی ویروس منحوس کرونا و شفای عاجل بیماران است.


وی بیان کرد: یکی دیگر از برنامه های کانون به مناسبت شهادت این امام همام، برگزاری مجازی ختم قرآن کریم است که با شرکت اعضای کانون به ویژه بانوان مسجدی اجرا می شود.


جبالبارزی ابراز کرد: ختم قرآن کریم به منظور سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان (عج) انجام شده و ثواب قرائت آیات کلام الله مجید به ساحت مقدس امام جواد (ع) هدیه می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد ادامه داد: علاوه بر این نیز به همت بچه های مسجدی عضو کانون، بسته های غذایی تهیه شده که در بین خانوارهای نیازمند توزیع می شود.


وی یادآور شد: همچنین به کمک اعضای این کانون فرهنگی هنری مسجد متناسب با شهادت امام جواد (ع) فضاسازی شد.


جبالبارزی اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه های بزرگداشت سالروز شهادت امام جواد (ع) تولید محتوا در خصوص سبک زندگی و سیره این امام همام و نیز احادیثی از آن حضرت است که در قالب کلیپ و عکس نوشت تهیه شده و در فضای مجازی منتشر می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد تاکید کرد: همواره بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی از اولویت های اصلی این کانون فرهنگی هنری بوده و سعی کردیم در ایام ولادت و یا شهادت ائمه معصومین (ع) مروجی برای ترویج سبک زندگی و سیره این بزرگواران باشیم.


وی در خاتمه عنوان کرد: علی رغم محدودیت هایی که کرونا به وجود آورده است اما سعی داریم با اجرای این ویژه برنامه ها گامی هر چند کوچک در راستای بزرگداشت امام جواد (ع) برداریم.

پایان پیام/ 586